Promocja i reklama

Pozycjonowanie Shoper. Praktyczny poradnik SEO

Shoper jest jednym z bardziej popularnych systemów e-commerce na naszym rynku, działającym w modelu SaaS (Software as a Service), a więc oferującym gotowe oprogramowanie jako usługę. Dzięki prostej i intuicyjnej obsłudze oraz wielu integracjom, między innymi z Allegro czy systemami płatności, stale powiększa się grono jego użytkowników. Jeżeli rozważasz założenie sklepu internetowego lub rozpoczęcie prac […]

Zlecę pozycjonowanie! 5 powodów dla których warto to zrobić

Myślisz o założeniu sklepu online albo prowadzisz już firmę w sieci? Większość Twoich działań jest zapewne nakierowana teraz na to, aby przyciągnąć na witrynę jak największą liczbę użytkowników. Cel ten osiągniesz dzięki pozycjonowaniu stron. W wyniku działań SEO Twoja witryna ma szansę znaleźć się na topowych miejscach w wyszukiwarce, ruch wzrośnie,  a konkurencja zostanie w […]

Google Ads i optymalizacja kampanii

Google Ads, znane pierwotnie jako Google AdWords, to narzędzie do reklamy online, które zostało uruchomione przez Google w październiku 2000 roku. Początkowo, AdWords umożliwiało reklamodawcom tworzenie tekstowych reklam wyszukiwarkowych, które były wyświetlane obok wyników organicznych wyszukiwania na stronie Google. Pierwszy model płatności za te reklamy był oparty na systemie licytacji, w którym reklamodawcy mogli ustalać, […]

Kampanie Google Ads

Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille). Formy reklamy Google Ads (Adwords) Kampania Google Ads, to forma marketingu w […]

Private blog network – czym jest i jak z niego korzystać?

Aby odbiorca znalazł twój biznes musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, ale także zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony oraz to czy cyklicznie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla potencjalnego klienta informacje. Ale nie wolno także zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi […]

Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Jeśli masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej […]

Zalety optymalizacji stron

Zapłaciłeś krocie za firmową stronę internetową, a ta nie przyciąga nowych klientów? Jest doskonale zaprogramowana oraz wyposażona w nowoczesne technologie, jednak klientów wcale nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się mimo największych starań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w niskiej widoczności w sieci. Internauci zazwyczaj korzystają z Google – każdy przedsiębiorca musi więc zadbać o to, […]

YouTube SEO, czyli jak wygląda pozycjonowanie filmów na YouTube

Ponad 2 miliardy użytkowników i 500 godzin wideo przesyłanego do serwisu w każdej minucie – tak krótko można opisać popularność YouTube. Czy to wciąż jest dobre miejsce dla nowych kanałów? Jak poprawić widoczność filmów? Czy możliwe jest pozycjonowanie filmów? Wyszukiwarka w YouTube Wyszukiwanie nowych treści w YouTube opiera się na wynikach wyszukiwania i rekomendacjach (strona […]

Czemu warto współpracować z agencją SEO?

Firmy i administratorzy portali internetowych, którzy pragną, żeby dotrzeć do wysokich pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań . Nie dysponując rozeznaniem w kwestii SEO i nie monitorując systematycznie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać trafnie i – co […]