
Szukasz korzystnej oferty usług SEO? Świetnie trafiłeś! Zajrzyj na https://seo4.net.
Firmy i administratorzy portali internetowych, którzy pragną, żeby dotrzeć do wysokich pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań . Nie dysponując rozeznaniem w kwestii SEO i nie monitorując systematycznie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać trafnie i – co najistotniejsze – skutecznie. Drugie podejście to zatrudnienie na etat doświadczonego SEOwca, jednakże nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu ograniczeń budżetu. Trzecie wyjście to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Wydatki wydzielone na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą zlecania działań agencji SEO jest to, że nie licząc fachowców od SEO w zatrudnione są tam także osoby od kampanii Google Ads, content marketingu, kodowania oraz projektowania graficznego służące merytoryczną pomocą w tych sferach.
Profesjonalna agencja SEO dopasowuje prace do każdego klienta
Polskich agencji SEO jest wiele. Czym kierować się w toku doboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w SERPach? Polecamy postawić na firmę, która działa na rynku od dłuższego czasu. Liczba firm SEO, a także tych kreatywnych oraz marketingowych, co roku się zwiększa, co nie zawsze łączy się z jakością usług. Współpracując z agencją, która istnieje od mniej więcej dekady, można mieć pewność, iż posiada ona spore doświadczenie i może bez trudu pochwalić się interesującym portfolio swoich uprzednich prac. Na stronach agencji SEO częstokroć znajduje się sekcja z prezentacją tzw. „kejsów”. Przed zatwierdzeniem umowy wypada zapoznać się ze studia takich przypadków, by wstępnie zobaczyć, jakich rezultatów można oczekiwać po danej agencji, a także to z jakimi branżami miała do czynienia oraz jakie trudności udało jej się rozwikłać. Solidna agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: informuje o planach prac na najbliższe miesiące, ale również przekazuje raporty z ukończonych działań i ich następstwa.
Druga niebagatelna kwestia to spersonalizowana oferta i dobranie strategii prac do profilu działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w ciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po wysłaniu zapytania przedstawiciel rzetelnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, by dopytać o pomocnicze informacje o firmie, potrzebne do przygotowania dla niej kompleksowej oferty. Chodzi o dane, których nie można wyszukać samodzielnie w sieci, jak np. informacja o prowadzonych przedtem pracach SEO oraz o najistotniejszych dla klienta artykułach albo usługach, które zamierza wypromować.
Jaki model rozliczeń z agencją SEO jest najlepszy?
Nieufnie należy potraktować firmy SEO, które sugerują współpracę z opłatą za uzyskany wynik. W takim modelu klient rozlicza się z agencją SEO dopiero wtedy, gdy frazy kluczowe dotrą na uzgodnione w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top10 czy też do Top5). To wciąż stosunkowo popularny sposób rozliczeń, jednak wiąże się z dużym niebezpieczeństwem – można bowiem osiągnąć natychmiastowy efekt za sprawą łamania standardów ustalonych przez Google. Systematycznie uaktualniany algorytm także nie ułatwia spełnienia obietnic składnych klientowi, z tej przyczyny dobra firma SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych wyników. Co do opłaty za działania agencji SEO, to sporadycznie bywa ona stała – często w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy potrzebne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, by wykonać dogłębny audyt SEO, a potem wcielać w życie wszystkie wyliczone w nim sugestie. W kolejnym okresie współpracy, gdy witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, koszty prac są znacznie mniejsze.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]