
Na www.youtube.com uzyskasz więcej szczegółów o tym, jak wybrać firmę SEO.
Jeśli masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak więc wybrać dobrą firmę SEO? Rekomendujemy posłuchać podpowiedzi ekspertów, a najlepiej tych od Google.
Jak zatrudnić solidną agencję SEO? Google opublikowało o tym instruktaż
Nie da się ukryć, że cały sektor usług SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita właściwie tylko za dzięki Google. Mimo obecności licznych opcji, jak m.in. Rambler, Bing czy też DuckDuckGo, nadal najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, zazwyczaj nie jest to możliwe bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki kurs, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.
Cechy solidnej firmy SEO zdaniem Google
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie naświetla, jak rozpoznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, m.in. poprzez cykliczne raportowanie i permanentny dostęp do statystyk strony,
- umiejętność szacowania budżetu i czasu niezbędnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego największą konkurencją.
Pracownica Google zaznacza także, iż dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, niejednokrotnie dającym dostrzegalne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.